Reklamacije i primedbe
Žalbe, reklamacije i primedbe (na artikle koji su predmet online kupovine) potrošači mogu izjaviti:
- slanjem na elektronsku adresu fe.nightwear@gmail.com
- na broj telefona 0645665508 u periodu od 09-17h svakog radnog dana
- redovnom poštom na adresu – Ognjen Obradović pr Fe nightwear, Luja Pastera 3, 34000 Kragujevac
Prodavac će u roku od jednog radnog dana potvrditi da je reklamacija primljena. U roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, prodavac će pisanim ili elektronskim putem obavestiti potrošača o odluci (prihvaćena ili odbijena primedba potrošača u vezi sa saobraznošću artikla) u vezi sa reklamiranim artiklom, kao i o eventualnom načinu rešavanju reklamacije u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (povraćaj novca, odgovarajuće umanjenje cene, zamena ili popravka artikla). Reklamacija će biti rešena u roku od 15 dana od dana prijema reklamacije. Prodavac će učiniti sve što je u njegovoj moći radi rešavanja sporne situacije, a sve u cilju otklanjanja predmetnih nedostataka.
Reklamacioni list je moguće preuzeti na sledećem linku: Kliknite ovde za preuzimanje